četvrtak, 7. svibnja 2009.

Proljeće u tanjuru

Sigurno vam se bar jednom desilo da imate viška namirnica. Tako je meni neki dan ostalo mrkve i peršina. I onda sam ja mozgala kaj da skuham. Pošto mi nije baš drago kuhanje poslije posla i ručak u 7 navečer, odlučila sam skuhat nekaj kaj ćemo imat za bar dva dana. I sjetila sam se kaj bi mogla skuhat.

Potrebne namirnice:
2 velike mrkve
2 velika peršina
luk
½ kg graška
½ kg pilećih prsa
2 šalice riže
malo maslinovog ulja, soli

Pošto je konačno došlo proljeće i sad je veći izbor svježeg povrća, ovo je idealno.
Prvo sam narezla mrkvu i peršin na kockice. Možemo dodat i celer, mislim da bi bila to super proljetna kombinacija.


Nakon toga sam narezla pileća prsa, isto na kockice.


Na malo maslinovog ulja sam izdinstala luk, ovaj put je bio ljubičasti i to s namjerom: da bude čim više boja u jelu.

Na to sam prvo dodala meso a onda i povrće. Nakon par minuta dodala sam i rižu. Rižu mjerim na šalice jer me mama naučila da riža i voda idu u omjeru 1:3. Možda je to nekima previše vode, al ja volim da mi riža bude sočna a ne suha a ni dragi se ne buni. ☺





Ovaj put nisam koristila svježi grašak jer sam imala još onog u konzervi al svakako preporučam svježi.Grašak sam dodala na kraju jer je on već kuhan.




Dobar tek!

2 komentara:

Andrea kaže...

Pravo proljetno, lagano i zdravo jelo! Samo tako naprijed, radujem se novim receptima i idejama! ;)

Nada kaže...

Bravo..sve si super napravila.Ovo je tako finoo,već zamišljam..I naravno sve čestitke..i sama sam tako mlada kao ti počela kuhati...drago mi je da te mogu pratiti na tvom blogu!

Objavi komentar